نگرانی بایدن از تلاش نتانیاهو برای کشاندن پای آمریکا به درگیری های گسترده در منطقه

نگرانی بایدن از تلاش نتانیاهو برای کشاندن پای آمریکا به درگیری های گسترده در منطقه

رییس جمهور آمریکا نگران است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی پای واشنگتن را به درگیری های منطقه ای باز کند.

به گزارش ری رایت، پس از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی در پی حمله تروریستی این رژیم به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، آمریکا نگران است تل آویو دامنه تنش ها در منطقه را گسترش دهد.

شبکه ان بی سی نیوز به نقل از منابع آگاه گزارش داد «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا به صورت خصوصی از اینکه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلاش می کند پای واشنگتن را به درگیری گسترده تر در منطقه باز کند، ابراز نگرانی کرده است.

رسانه عبری اسراییل هیوم نیز خبر داده بایدن در تماس تلفنی بامداد یکشنبه خود با نتانیاهو، از او خواسته به حمله تلافی جویانه ایران پاسخ ندهد.

پنتاگون نیز گفته تیم امنیتی بایدن در همکاری با شرکای منطقه ای خود برای جلوگیری از تشدید تنش ها در منطقه اقدام خواهد کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از انهدام اهداف نظامی مهم ارتش رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی خبر داد و ضمن هشدار به آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، تاکید کرد: تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه منافع ایران از مبدا هر کشوری، پاسخ متقابل و متناسب به منشا تهدید را به دنبال خواهد داشت.

پایان خبر ری رایت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نگرانی بایدن از تلاش نتانیاهو برای کشاندن پای آمریکا به درگیری های گسترده در منطقه" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نگرانی بایدن از تلاش نتانیاهو برای کشاندن پای آمریکا به درگیری های گسترده در منطقه"، کلیک کنید.