نشیبا پیشکسوت رادیو: مردم سرمایه اصلی رادیو هستند 

نشیبا پیشکسوت رادیو: مردم سرمایه اصلی رادیو هستند 

به گزارش خبرگزاری ری رایت؛به گزارش شبکه رادیویی ایران، مراسم بزرگداشت مریم نشیبا با حضور دکتر مهدی آذرمکان، مدیر رادیو ایران و قایم مقام معاون صدا و جمعی از مدیران گروه و برنامه سازان شبکه رادیویی ایران برگزار شد.
نشیبا اظهار داشت: افتخار دارم بیش از نیم قرن با ملت بزرگ ایران از رسانه گرم رادیو ارتباط دارم و آن را برای خود افتخاری بزرگ میدانم.

مریم نشیبا غیر از گویندگی، معلم نیز بوده است.

قایم مقام معاون صدا و مدیر رادیو ایران ضمن عرض تبریک روز معلم و تقارن آن با تولد پیشکسوت رادیو، وی را یکی از سرمایه های رادیو ایران و معاونت صدا دانست و افزود: مردم با صدا و کلام مریم نشیبا خاطره دارند.

شایان ذکر است این مراسم در دفتر شبکه رادیویی ایران برگزار شد.

22057

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نشیبا پیشکسوت رادیو: مردم سرمایه اصلی رادیو هستند " هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نشیبا پیشکسوت رادیو: مردم سرمایه اصلی رادیو هستند "، کلیک کنید.