نخست وزیر اسپانیا: کناره گیری نمی کنم! – ری رایت

نخست وزیر اسپانیا: کناره گیری نمی کنم! - ری رایت

نخست وزیر اسپانیا اعلام کرد با وجود دادگاهی شدن همسرش به اتهام ارتکاب جرایم مالی، همچنان در مقام خود باقی مانده و کناره گیری نخواهد کرد.

به گزارش ری رایت، «پدرو سانچر» نخست وزیر اسپانیا که با جنجال اتهامات فساد همسرش مواجه است، اعلام کرد قصد ندارد از مقام خود استعفا دهد و در قدرت باقی خواهد ماند.

پیش تر دادگاهی در اسپانیا تحقیقاتی را درباره اتهامات «بگونا گومز» همسر نخست وزیر آغاز کرد. گومز با اتهاماتی از جمله زدوبند و فساد مالی مواجه است.

در پی آغاز این پرونده، نخست وزیر اسپانیا اعلام کرد به مدت یک هفته از فعالیت های خود فاصله می گیرد تا درباره ادامه نخست وزیری یا کناره گیری از قدرت تصمیم گیری کند.

پایان خبر ری رایت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نخست وزیر اسپانیا: کناره گیری نمی کنم! – ری رایت" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نخست وزیر اسپانیا: کناره گیری نمی کنم! – ری رایت"، کلیک کنید.