ناوگان دیزلی و کامیون ها در صورت انحراف از مسیر تعریف شده، امکان سوخت‌گیری ندارند

ناوگان دیزلی و کامیون ها در صورت انحراف از مسیر تعریف شده، امکان سوخت‌گیری ندارند

به گزارش خبرگزاری ری رایت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان، هوشنگ غلامی اعلام کرد :ناوگان دیزلی و کامیون ها در صورت انحراف از مسیر تعریف شده، امکان سوخت‌گیری را ندارند.

او گفت : این طرح با هدف جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و حذف بارنامه‌های جعلی از مرداد امسال در کشور اجرایی شده است و با هماهنگی سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای و انجمن صنفی حمل‌ و نقل کالا، تخصیص نفت‌گاز بر اساس اسناد حمل و مسیر مشخص حمل‌ و نقل صورت می‌پذیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده نفتی منطقه کرمان گفت :خودروها و ناوگانی که در عملیات حمل‌ و نقل فعال هستند شامل دریافت سوخت بوده و در مواردی که بارنامه‌ها و ناوگان غیرفعال باشند، سهمیه پایه به آنها تعلق نمی‌گیرد.

او تصریح کرد: یکی از رویکردهای عملی و اجرایی وزارت نفت در اجرای عدالت اجتماعی، اختصاص سهمیه سوخت یارانه‌ای به رانندگان ناوگان حمل و نقل برون‌شهری بر اساس اطلاعات الکترونیکی اسناد حمل در مسیر واقعی و به منظور جلوگیری از مهاجرت کارت‌های هوشمند سوخت است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ناوگان دیزلی و کامیون ها در صورت انحراف از مسیر تعریف شده، امکان سوخت‌گیری ندارند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ناوگان دیزلی و کامیون ها در صورت انحراف از مسیر تعریف شده، امکان سوخت‌گیری ندارند"، کلیک کنید.