محمدی: فردا بازی سختی داریم/ تیم ها در جام ملت ها نشان دادند قوی تر شده اند

محمدی: فردا بازی سختی داریم تیم ها در جام ملت ها نشان دادند قوی تر شده اند

مدافع تیم ملی فوتبال گفت: امیدوارم جوان ها از فرصت پیش رو خوب استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری ری رایت، میلاد محمدی که در نشست خبری پیش از بازی با ترکمنستان شرکت کرده بود در خصوص حضور جوان ها در اردوی جدید تیم ملی اظهار کرد:به جوان ها تبریک می گویم و امیدوارم آنها دوباره در اردوی تیم ملی حضور داشته باشند. ما هم باید تجربیاتمان را در اختیار آنها قرار بدهیم و این فرصت برای آنها وجود اارد که از اردوی تیم ملی استفاده کنند.

وی در مورد اینکه در این شرایط صعود به جام جهانی آسان شده است گفت: همان طور که آقای قلعه نویی گفتند تیم ها همه قوی شده اند و هیچ تیمی را نمی توان دستکم گرفت. ما فردا بازی سختی با ترکمنستان داریم و امیدوارم همه بازیکنان با تمرکز بازی کنند چون دیدید که در جام ملت های آسیا همه خوب ظاهر شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محمدی: فردا بازی سختی داریم/ تیم ها در جام ملت ها نشان دادند قوی تر شده اند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محمدی: فردا بازی سختی داریم/ تیم ها در جام ملت ها نشان دادند قوی تر شده اند"، کلیک کنید.