لیگ برتر را در حد توان در روزهای تعطیل برگزار می کنیم – خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان

لیگ برتر را در حد توان در روزهای تعطیل برگزار می کنیم - خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ری رایت، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال چند روز گذشته با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کرده بود که باید مسابقات فصل بیست و چهارم در روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار شود. با این حال محمدرضا کشوری فرد دبیر سازمان لیگ در یک گفت و گوی تلویزیونی اعلام کرد که امکان برگزاری همه مسابقات لیگ برتر در روزهای تعطیل وجود ندارد.

در همین حال مهدی محمدنبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال خبرنگار ری رایت مبنی بر اینکه آیا مسابقات لیگ برتر قرار است در روزهای تعطیل برگزار شود یا خیر، گفت: قرار است جلسه‌ای را با حضور امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ برگزار کنیم و مطابق برنامه‌های تیم ملی و همچنین رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا بازی‌های لیگ برتر را برگزار می‌کنیم و مسابقات چندین هفته از لیگ برتر هم در روزهای تعطیل برگزار می‌شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لیگ برتر را در حد توان در روزهای تعطیل برگزار می کنیم – خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لیگ برتر را در حد توان در روزهای تعطیل برگزار می کنیم – خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.