لزوم صرفه جویی 10 درصدی در مصرف آب برای عبور بدون تنش در مرکزی – خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان

لزوم صرفه جویی 10 درصدی در مصرف آب برای عبور بدون تنش در مرکزی - خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ری رایت، حشمت الله عباسی از آغاز فعالیت قرارگاه گذر از پیک مصرف آب در استان مرکزی خبر داد و گفت: این قرارگاه فعالیت خود را آغاز کرده و امور و ادارات آب و فاضلاب در سراسر استان موظف هستند تا تمام تلاش خود را برای عبور بدون مشکل از تابستان و رفع مشکلات مردم در حوزه کم آبی انجام دهند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: بهار امسال بارندگی های خوبی داشتیم، اما به دلیل خشکسالی های اخیر نیاز آبی استان کامل برآورده نمی شود و سدها و منابع آبی همچنان وضعیت مناسبی ندارند.
عباسی بر ضرورت صرفه جویی 10 درصدی در مصرف آب برای عبور بدون تنش از تابستان تاکید کرد و گفت: این میزان کاهش مصرف، خللی در فرایند زندگی ایجاد نخواهد کرد.

عباسی بر تعامل و همکاری ویژه شهروندان در اصلاح رویه کنونی مصرف آب را از جمله مهمترین عوامل تاثیر گذار در جامعه دانست و تصریح کرد: حفاظت از منابع آب و فرهنگ استفاده بهینه از آن سال هاست آغاز شده که تحقق این مهم تبیین استراتژی و تعیین خط مشی است و لازمه دستیابی به این مهم حرکتی حساب شده و عمیق از سوی دستگاه های متولی و نگاه فراسازمانی به این امر است.

عباسی بر مقوله مدیریت عرضه و تقاضا به عنوان یک اصل مهم در مدیریت منابع آب شرب و بهره گیری از ظرفیت پساب در صنایع تاکید کرد و گفت: شرایط بارندگی و منابع موجود آب در استان مرکزی ایجاب می کند که به منظور تداوم ارایه خدمات مطلوب تر در امر آب رسانی به شهروندان در این استان، مدیریت مصرف و نهادینه کردن فرهنگ مصرف صحیح آب را در دستور کار خود قرار دهند.

وی تاکید کرد: انتظار است با بهره گیری از ظرفیت های موجود در امر آموزش و اطلاع رسانی، بتوانیم گام های موثر در حوزه ارتقای فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب برداریم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لزوم صرفه جویی 10 درصدی در مصرف آب برای عبور بدون تنش در مرکزی – خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لزوم صرفه جویی 10 درصدی در مصرف آب برای عبور بدون تنش در مرکزی – خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.