قهوه فوری موکا با قارچ گانودرما

از آنجا که قهوه یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی ها در سراسر جهان است. چه بهتر که این نوشیدنی را با کمک خواص قارچ گانو درما لوسیدم به یک نوشیدنی فرا سودمند و مفید تبدیل کنیم.پژوهشگران شرکت دکتر بیز در طی پژوهش های که انجام دادند به فرمول ترکیبی از شکلات قارچ گانو درما و شیر دست یافته اند و توانسته اند این نوشیدنی غلیظ را با طعمی جذاب ارایه دهند. قهوه موکا دکتر بیز یکی از نوشیدنی های خوشمزه و پرطرفدار از قهوه های گانو درما است که طعم شکلات و قهوه را به صورت کاملاً جذاب برای شما تداعی می کند.

قهوه فوری موکا با قارچ گانودرما

قهوه موکا گانودرما

ترکیبات اصلی کافه موکا دکتر بیز؛ پودر گانو درما لوسیدم، قهوه، کاکایو فرآوری شده، شکر و خامه غیرلبنی می باشد. این قهوه دارای طعمی از نسکافه و کاپوچینو می باشد و در واقع قهوه موکا که به آن موکاچینو هم می گویند نوع شکلات قهوه اسپرسو می باشد که پایه تهیه آن قهوه اسپرسو و شیر داغ است و به آن پودر کاکایو هم اضافه شده است.با قارچ درمانی گانودرما که  دارای آنتی اکسیدان است  برای جلوگیری از کاهش عملکرد حافظه و همچنین رفع مشکلات پوستی موثر می باشد.

قهوه ی فوری موکا دکتر بیز علاوه بر خواص گانو درما، خواص کاکایو را نیز دارا می باشد که این ترکیب باعث افزایش سطح هوشیاری و تمرکز می شود. به همین دلیل مصرف این قهوه برای فعالیت هایی که فکری بوده و نیاز به تمرکز و دقت بالایی دارند مانند حسابداری، یوگا و … بسیار مناسب می باشد همچنین قهوه موکا در هم موجود است.

محصولات دکتر بیز

در کنار هم قرار گرفتن گانو درما، کاکایو و کافیین خواصی بوجود می آید که در بهبود سلامت پوست تاثیر مثبتی دارد. از جمله خواص کاکایو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنظیم فشار خون
  • کاهش خطر حمله سکته مغزی و قلبی
  • بهبود جریان خون و عملکرد مغز
  • خاصیت ضد سرطانی
  • سلامت کبد

این محصول یک تنظیم کننده طبیعی می باشد و دیابت، فشارخون و کلسترول را تنظیم می نماید.

اگر می خواهید بدانید میزان کالری این قهوه چقدر است، لازم است بدانید که این نوشیدنی شکر(گلوکز) ندارد و هر فنجان قهوه گانو درما تنها 12 کیلو کالری دارد.

شامل قهوه موکا گانودرما دکتر بیز هم میباشد.

قهوه فوری موکا دکتر بیز

خواص قهوه موکا دکتر بیز(خواص قهوه گانودرما موکا)

همان طور که در بخش های قبلی نیز اشاره کردیم، کافه موکا دکتر بیز دارای خواص بسیاری می باشد.

افزایش جریان خون در مغز را از جمله خواص بی نظیر این محصول است که این امر نیز سبب افزایش میزان شناخت و توجه به اطرافیان خود می شود.

طریقه مصرف قهوه فوری موکا دکتر بیز

با توجه به این که یکی از اصلی ترین اهداف مصرف کنندگان این نوع قهوه، رسیدن به تناسب اندام و کاهش وزن می باشد. توصیه می شود یک عدد از ساشه قهوه را داخل یک لیوان آب جوش حل نموده و پیش از صرف وعده صبحانه نوش جان نمایید.

قهوه فوری موکا دکتر بیز همراه با قارچ گانو درما را می توان در تمامی ساعات روز و به عنوان میان وعده نیز صرف نموده و از آن لذت برد.(بهترین زمان مصرف قهوه فوری موکا)

قهوه بیز مدل موکا

توجه کنید که خرید محصولات دکتر بیز قهوه فوری موکا با در بر داشتن متخصصان تغذیه و کارشناسان صنایع غذایی در کادر حرفه ای خود، بهترین بذرها را خریداری و قارچ گانو درما را در بهترین زمان، برداشت می کند تا غلظت ترکیبات موثر موجود در این گیاه در حالت بیشینه قرار داشته باشند.

این مجموعه با استفاده از فرمولاسیونی خلاق و جذاب خواص درمانی گانو درما را با طعمی بی نظیر برای شما فراهم کرده است.

قهوه موکا بیز

گانودرما نم یک قارچ دارویی و مکمل غذایی ارزشمند میباشد که به دلیل ترکیبات فعال فراوانی که دارد امروزه در دنیا مورد توجه قرار گرفته و برای اولین بار در ایران و خاورمیانه این قارچ به صورت قهوه فوری موکا (قهوه + کاکایو) توسط شرکت تولید شده و مورد استفاده قرار میگیرد. قهوه موکا دکتر بیز یا کافه موکا دکتر بیز و سایر ، با کیفیت صادراتی و دارای گواهینامه های معتبر از مراجع ذیصلاح داخلی و حتی بین المللی هستند که نشانه کیفیت آنهاست و تنها محصولات گانودرمای دارای مجوز در ایران می باشند

قهوه فوری موکا

قهوه فوری موکا دکتر بیز، حاوی عصاره قارچ گانودرما و پودر شکلات، خوش طعم ترین نوع قهوه های گانودرما است. به ترکیب قهوه و شیر و کاکایو، موکا یا موکاچینو گفته می شود. تازه ترین تولیدات قهوه موکا دکتر بیز را با تخفیف ویژه و مستقیما از شرکت خریداری نمایید.

درواقع موکا، قهوه لاته ایست که به آن کاکایو اضافه کرده ایم یا هات چاکلتی که به آن اسپرسو اضافه شده باشد.

قهوه فوری موکا دکتر بیز برای لاغری خوبه یا نه

کافه موکا با قارچ گانودرما دکتر بیز ممکن است یکی از محصولات شرکت دکتر بیز باشد که برای لاغری تبلیغ می شود. با این حال، برای ارزیابی دقیق تاثیر قهوه فوری موکا دکتر بیز بر روی لاغری، بهتر است به مدل تغذیه و سبک زندگی کلی خود توجه کنید.

مصرف قهوه موکا به تنهایی نمی تواند عامل اصلی لاغری باشد. با این حال، ممکن است قهوه موکا دکتر بیز دارای ترکیبات خاصی باشد که ممکن است به مدیریت و کاهش وزن کمک کند. برخی از قهوه ها و محصولات قهوه ای دیگر می توانند عناصر مفیدی مانند کافیین و آنتی اکسیدان ها را در بر داشته باشند. کافیین می تواند به شما انرژی بدهد و عملکرد سیستم ایمنی را بهبود بخشد. همچنین، آنتی اکسیدان ها می توانند در مقابله با استرس اکسیداتیو کمک کنند.  هم اکنون شما می توانید این محصول را از نماینده مستقیم شرکت دکتر بیز خریداری نمایید. همچنین در ادامه درباره این محصول، قیمت قهوه فوری لاته دکتر بیز  خواص و عوارض آن اطلاعات لازم را کسب خواهید کرد.

قهوه موکا گانودرما دکتر بیز تنها نوشیدنی حاوی گانودرماست که در آن کافیین و کاکایو به همراه گانودرما در کنار هم قرار میگیرند و را در کنار خواص گانودرما خواهیم داشت. این امر به طور چشمگیری باعث افزایش سطح هشیاری و بالا رفتن تمرکز می شود به همین دلیل مصرف این محصول برای فعالیتهایی که فکری بوده و نیاز به تمرکز و دقت بالایی دارند مانند حسابداری، یوگا و … بسیار مناسب می باشد.
همچنین خواص به وجود آمده در اثر کنار هم قرار گرفتن گانودرما، کاکایو و کافیین به بهبود سلامت پوست بسیار کمک کرده و تاثیر مثبتی بر آن میگذارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قهوه فوری موکا با قارچ گانودرما" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قهوه فوری موکا با قارچ گانودرما"، کلیک کنید.