قاچاقچی چوب در مسجدسلیمان محکوم به پرداخت جزای نقدی شد

قاچاقچی چوب در مسجدسلیمان محکوم به پرداخت جزای نقدی شد

آفتاب نیوز :

امین رشیدی عصر امروز سه شنبه در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: پرونده قاچاقچی 114 کیلو گرم چوب از نوع بلوط به ارزش 348 میلیون و 652 هزار ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی مسجد سلیمان رسیدگی شد.

رییس اداره تعزیرات حکومتی مسجد سلیمان افزود: شعبه با بررسی محتوای پرونده تخلف را محرز اعلام و متخلف را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت 348 میلیون و 652 هزار ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رشیدی گفت: شعبه در خصوص وسیله نقلیه حامل چوب قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از ارزش کالا است، متهم را به پرداخت 348 میلیون و 652 هزار ریال جریمه معادل ارزش کالای کشف شده محکوم کرد.

رییس اداره تعزیرات حکومتی مسجد سلیمان خبر داد: پس از انجام مراحل قانونی جریمه 697 میلیون و 304 هزار ریالی متهم وصول شد.

رشیدی گفت: ماموران اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان مسجدسلیمان این محموله قاچاق را کشف و گزارش را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قاچاقچی چوب در مسجدسلیمان محکوم به پرداخت جزای نقدی شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قاچاقچی چوب در مسجدسلیمان محکوم به پرداخت جزای نقدی شد"، کلیک کنید.