قاضی قلابی دستگیر شد – ری رایت

قاضی قلابی دستگیر شد - ری رایت

به گزارش ری رایت، فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر گفت: فرد قاضی نما در مشگین شهر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

نیکروز سلیمانی در گفت و گو با ری رایت اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه فردی با حضور در بین شهروندان خود را قاضی شعبه چهارم دادسرای نظامی معرفی و با بیان خواسته های غیرقانونی اقدام به کلاهبرداری و اخاذی می کرد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی های لازم و اشراف اطلاعاتی متهم را شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشگین شهر تصریح کرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده به جرم ارتکابی اعتراف کرد که پرونده جهت رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم در مواجهه با افرادی که خود را مامور ادارات و سازمان های دولتی معرفی می کنند و درخواست های غیرقانونی و مشکلات دارند کارت شناسایی دریافت کنند و موضوع را سریعاً با مرکز فوریت های 110 در میان بگذارند.

47236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قاضی قلابی دستگیر شد – ری رایت" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قاضی قلابی دستگیر شد – ری رایت"، کلیک کنید.