فعالیت های فرهنگی در ایام نوروز و ماه رمضان تقویت شود – خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان

فعالیت های فرهنگی در ایام نوروز و ماه رمضان تقویت شود - خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ری رایت، اکبر پورات عصر چهارشنبه در نشست شورای اجتماعی استان بوشهر اظهار کرد: دیابت و فشار خون یکی از مهمترین عوامل مرگ و میر در استان، کشور و حتی برخی از کشوری های دیگر دنیا است که باید با اطلاع رسانی شهروندان را مجاب و ترغیب کنند به صورت متوالی و منظم نسبت به چکاب بسیاری از موارد سلامتی خود از جمله این دو مورد اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی و کنترل وضعیت بهداشت و سلامت افراد می تواند به میزان بسیار زیادی از هزینه های درمان جامعه کاهش یابد و زمینه ارتقا سلامت جامعه را افزایش دهد.

وی افزود: همچنین لازم است تمامی دستگاه های اجرایی در اجرای طرح ملی غربالگری دیابت و فشار خون همراهی و همکاری داشته باشند و دانشگاه نیز با جدیت این موضوع را دنبال کند.

پورات تاکید کرد: تمامی دستگاه های اجرایی بر اجرای مصوبات شورای اجتماعی استان اهتمام جدی داشته باشند و گزارشات اقدامات خود را به دبیرخانه این شورا به صورت منظم ارسال کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه های اجرایی در بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اقدامات فرهنگی به ویژه در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز همکاری و فعالیت مناسب داشته باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فعالیت های فرهنگی در ایام نوروز و ماه رمضان تقویت شود – خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فعالیت های فرهنگی در ایام نوروز و ماه رمضان تقویت شود – خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.