عکس| رونالدو و باجو به طارمی سجده کنند!

به گزارش خبرگزاری ری رایت؛ مهدی طارمی که اخیراً با امضای قراردادی سه ساله به عنوان بازیکن آزاد به اینتر پیوست، شروع خوبی در این تیم داشته است. او در دو بازی درون تمرینی اینتر که پشت درهای بسته برگزار شد عملکرد خوبی داشت. طارمی موفق شد در تقابل با تیم لوگانو ۲ گل به ثمر برساند و یک گل هم بسازد و در تقابل با تیم پرگولتسه هم یک بار پایش به گلزنی باز شد. مهاجم ایرانی اینتر این روند خوب را در اولین بازی دوستانه رسمی اینتر در پیش‌فصل هم ادامه داد و در برتری ۳ بر صفر شب گذشته (شنبه) نراتزوری مقابل لاس پالماس دو گل به ثمر رساند که یکی از آن‌ها را خودش پنالتی گرفت و آن را تبدیل به گل کرد.

عملکرد بسیار خوب طارمی باعث شد که هواداران اینتر در فضای مجازی به تعریف و تمجید از او بپردازند و او را بالاتر از سایر مهاجمان تاریخ سری آ بدانند.

عکس| رونالدو و باجو به طارمی سجده کنند!

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس| رونالدو و باجو به طارمی سجده کنند!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس| رونالدو و باجو به طارمی سجده کنند!"، کلیک کنید.