عملیات صادق نمایش توانمندی های ایران بود – خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان

عملیات صادق نمایش توانمندی های ایران بود - خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ری رایت، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبرپور در خطبه های نمازجمعه این هفته زاهدان، با اشاره به افزایش بی حجابی در جامعه افزود: مقام معظم رهبری بیان می کنند، شک نداریم این مورد شبیه خون دشمن است و حتماً باید کار فرهنگی کرد و حتماً برادران، پدران و مادران کار فرهنگی کنند و حوزه علمیه و غیره کار فرهنگی کنند.

وی با اشاره به کار ارشادی در زمینه حجاب و عفاف اظهار کرد: برخی موضع گیری می کنند و قرآن را زیر پا می گذارند و می گویند چرا سخت می گیرید، این افراد به دنبال منافع خود هستند.

وی اضافه کرد: کار فرهنگی ارشادی و برخورد سلبی در حوزه عفاف و حجاب لازم است و از ناجا صمیمانه تشکر و حمایت می کنیم، بنابراین امیدواریم دختران بتوانند خوش بدرخشند.

اکبرپور مطرح کرد: عملیات وعده صادق ضمن نمایش اقتدار و توانمندی های ایران اسلامی در حوزه نظامی و دفاعی، تاثیرات راهبردی در سطح منطقه و جهان داشت.

امام جمعه موقت زاهدان گفت: سالروز ولادت دختر پاک و عفیفه حضرت معصومه (س) این روز را به دختران ایران زمین و شیر زنان تبریک عرض می کنم، دختران ما باید با نگاه فاطمی الگوهای منحصربه فرد باشند.

امام جمعه موقت زاهدان تصریح کرد: نام حضرت معصومه (س)، فاطمه است و لقب معصومه از امام زمانش، امام رضا (ع) دریافت می کند، ایشان می فرمایند «هر کس حضرت معصومه (س) را زیارت کند ما را زیارت کرده و بهشت برای او واجب می شود».

وی با اشاره به ولایت مداری آن حضرت بیان کرد: در زمانی که امام رضا (ع) به اجبار وارد ایران و خراسان شدند، حضرت معصومه (س) به عشق امام رضا (ع) برای همراهی امام زمان خود، در آن زمان با پیمودن مسیر طولانی به ایران آمدند.

اکبرپور عصمت، شرافت و ولایت مداری حضرت معصومه (س) را از مهم ترین ویژگی های شخصیتی آن حضرت عنوان کرد و افزود: دختران امروز، مادران فردا هستند، بنابراین در مقابل تهاجم دشمن باید مقابله کرد و نباید به مسیری برویم که خلاف حضرت معصومه (س) باشد، متاسفانه امروز جامعه ما به ناهنجاری بدحجابی و شل حجابی و بی حجاب گرفتار شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عملیات صادق نمایش توانمندی های ایران بود – خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عملیات صادق نمایش توانمندی های ایران بود – خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.