شورای عالی بورس با استعفای عشقی موافقت کرد

شورای عالی بورس با استعفای مجید عشقی از ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار موافقت کرد و مقرر شد در جلسه‌ روز سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ این شورا رئیس جدید سازمان بورس تعیین شود.

شورای عالی بورس با استعفای عشقی موافقت کرد

آفتاب‌‌نیوز :

نشست فوق‌العاده شورای عالی بورس عصر شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

در این نشست موضوع استعفای مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار مورد بررسی قرار گرفت و پذیرفته شد و شورای عالی بورس با استعفای عشقی از ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار موافقت کرد.

شورای عالی بورس در عین حال مقرر کرد رئیس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار در نشست بعدی در روز سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ برگزیده و معرفی شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شورای عالی بورس با استعفای عشقی موافقت کرد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شورای عالی بورس با استعفای عشقی موافقت کرد"، کلیک کنید.