شمر امروز نتانیاهو است – ری رایت

شمر امروز نتانیاهو است - ری رایت

ری رایت/تهران دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی جنوب شرق استان تهران گفت: شمر، امروز نخست وزیرِ اسراییل است و قطعا همینطور است.

علی قشقایی دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی جنوب شرق استان تهران در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه 10 فروردین 1403 خیرآباد، اظهار کرد: امروز در حالی عملکرد جبهه مقاومت را در غزه مشاهده می کنیم که بعد از 5 ماه حدود 35 هزار شهید و بالای حدود 12 هراز کودک کشته شده است که همچنان جریان مقاومت در مقابل این دشمن تا دندان مسلح ایستاده و مقاومت می کند.

وی خاطرنشان کرد: رمز و راز این مساله مکتبی است که در مقابل دشمن سر خم نمی کند و مرگ با عزت را بهتر از زندگی با ذلت می داند.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی جنوب شرق استان تهران گفت: امروز دشمن باور کرده که جریان جبهه مقاومت فقط یک کشور محصور در ایران نیست بلکه در سایر کشورهای دنیا این مهم مشاهده می شود.

قشقایی بیان کرد: امروز باید اعلام همبستگی کنیم با مردم مظلوم غزه و بدانیم که این حضور ما در صحنه تاثیر مستقیم دارد و بدانیم که کار این رژیم صهیونسیتی تمام شدنی است.

وی افزود: امروز همه ما یک وظیفه داریم و آن هم حمایت از مردم فلسطین است.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی جنوب شرق استان تهران تصریح کرد: مرحوم شهید مطهری فریاد می کشید و می گفت والله بدانید شمر، امروز نخست وزیرِ اسراییل است و قطعا همینطور است، زیرا رژیم صهیونسیتی جنایات دردناکی را بر سر مردم مظلوم غزه آورده است.

پایان خبر ری رایت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شمر امروز نتانیاهو است – ری رایت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شمر امروز نتانیاهو است – ری رایت"، کلیک کنید.