دهنوی: از حضور در لیست شورای ایتلاف انصراف دادم/ از لیست حمایت می کنم

دهنوی: از حضور در لیست شورای ایتلاف انصراف دادم از لیست حمایت می کنم

محسن دهنوی نماینده تهران و کاندیدای انتخابات مجلس گفت که به درخواست بزرگان شورای ایتلاف جهت حفظ وحدت نیروهای انقلاب، از حضور در لیست انصراف داده و حمایت خود را از فهرست مشترک شورای ایتلاف و جبهه پایداری به عنوان لیست اصلی اعلام می کند.

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری ری رایت؛ به دنبال انتشار لیست شورای ایتلاف انقلاب اسلامی در تهران، محسن دهنوی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: به دلیل علم قطعی به علاقه رهبر انقلاب به وحدت، و با وجود آنکه بزرگان جریان انقلاب، دادگاه صالح و شورای نگهبان، دروغ بودن همه تهمت ها علیه من را تایید قطعی کرده اند.

وی افزود: شورای ایتلاف نیز حضور بنده را در لیست اولیه تایید نموده و همچنین با تاکید بر تداوم مبارزه قاطع علیه سهم خواهان بداخلاق، به درخواست بزرگان شورای ایتلاف جهت حفظ وحدت نیروهای انقلاب، از حضور در لیست انصراف داده و حمایت خودم را از فهرست مشترک شورای ایتلاف و جبهه پایداری به عنوان لیست اصلی اعلام می کنم. والعاقبه للمتقین

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دهنوی: از حضور در لیست شورای ایتلاف انصراف دادم/ از لیست حمایت می کنم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دهنوی: از حضور در لیست شورای ایتلاف انصراف دادم/ از لیست حمایت می کنم"، کلیک کنید.