دستگیری ۹ نفر از عوامل درگیری منجر به قتل در دشت آزادگان – خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان

دستگیری ۹ نفر از عوامل درگیری منجر به قتل در دشت آزادگان - خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ری رایت، سرهنگ جواد مراونه شامگاه امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس مردمی مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری با سلاح گرم در شهر کوت سید نعیم، مأموران کلانتری ۱۴ این شهرستان بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند. پس از حضور مأموران پلیس در محل اعلامی و بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد ۹ نفر از افراد بومی به علت اختلافات ملکی درگیر و اقدام به تیراندازی کرده‌اند.

وی با اشاره به فوت یکی از افراد حاضر در صحنه درگیری افزود: عاملان این نزاع با اقدامات پلیسی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه خودرو و ۳ دستگاه موتور سیکلت کشف و ضبط شد. متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند

. فرمانده انتظامی دشت آزادگان با بیان اینکه امنیت با حضور فرمانده انتظامی شهرستان و با دخالت و وساطت ریش سفیدان و بزرگان برقرار شد، بیان کرد: تلاش برای دستگیری سایر افراد متواری و سلاح‌های به کار رفته در درگیری در دست اقدام است. ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که ممکن است جبران‌ناپذیر باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری ۹ نفر از عوامل درگیری منجر به قتل در دشت آزادگان – خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری ۹ نفر از عوامل درگیری منجر به قتل در دشت آزادگان – خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.