دستگیری ۳۶ شکارچی از سوی پلیس

دستگیری ۳۶ شکارچی از سوی پلیس

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از دستگیری و برخورد قضائی با ۳۶ متخلف و شکارچی غیرمجاز در مناطق حفاظت شده و تحت مدیریت محیط زیست استان اصفهان خبر داد.

به گزارش ری رایت، سردار رضا بنی اسدی فر در این‌باره گفت: در دو ماه اخیر ۲۶ تخلف شامل شکار، صید و چرای غیر مجاز در استان اصفهان شناسایی شده و در جریان آن ۳۶ فرد متخلف در این خصوص دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی ادامه داد: شکار و صید پازن، قوچ، کبک و تیهو و زنده‌گیری دو قلاده توله خرس سیاه از جمله تخلفات دو ماه اخیر شکارچیان بوده است.

سردار بنی‌اسدی‌فر خاطر نشان کرد: محیط بانان استان اصفهان طی ۹ عملیات درگیری و تعقیب و گریز با شکارچیان و متخلفان، پنج قبضه اسلحه مجاز و غیر مجاز به همراه سایر ادوات شکار را کشف و توقیف کردند.

پایان خبر ری رایت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری ۳۶ شکارچی از سوی پلیس" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری ۳۶ شکارچی از سوی پلیس"، کلیک کنید.