دستگاه‌ها به وظایف قانونی خود در قبال کودکان بدسرپرست عمل کنند

دستگاه‌ها به وظایف قانونی خود در قبال کودکان بدسرپرست عمل کنند

ری رایت/کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: دستگاه‌ها به وظیفه قانونی خود به منظور ساماندهی و تامین رفاهیات و آموزش‌کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست در جیرفت عمل کنند.

افشین  صالحی نژاد ۲۱ مرداد ماه در حاشیه بازدید از مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست جیرفت با اشاره به اهمیت دادن به مسائل روانشناختی کودکان اظهار کرد: کار کردن روی مهارت‌ها و توانمندی‌های روانی و مذهبی این کودکان باعث می‌شود تا آمادگی‌های لازم را برای گذراندن بحران‌های زندگی در بزرگسالی کسب کنند.

وی در ادامه به اهمیت جذب کمک‌های خیران تاکید  و عنوان کرد: کمک‌های خداپسندانه خیران می‌تواند در تامین رفاهیات، آموزش‌ها و برطرف کردن نیازهای ضروری این کودکان بسیار اثرگذار باشد.

دادستان جیرفت خطاب به دستگاه‌های متولی نگهداری و حمایت از کودکان بدسرپرست و بی سرپرست و کار گفت: مطابق با وظیفه قانونی خود در تامین رفاهیات و آموزش‌ کودکان به کمک بخش‌های خصوصی بیایند.

پایان خبر ری رایت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگاه‌ها به وظایف قانونی خود در قبال کودکان بدسرپرست عمل کنند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگاه‌ها به وظایف قانونی خود در قبال کودکان بدسرپرست عمل کنند"، کلیک کنید.