جزئیات واژگونی مرگبار اتوبوس در محور یزد – طبس/ تردد اتوبوس از مسیر کامیون‌های معدن

جزئیات واژگونی مرگبار اتوبوس در محور یزد - طبس/ تردد اتوبوس از مسیر کامیون‌های معدن

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا جزئیات واژگونی اتوبوس در محور یزد – طبس با ۱۰ کشته را تشریح کرد.

به گزارش ری رایت، سردار حسن مومنی درباره جزئیات این حادثه گفت: امروز صبح یک دستگاه اتوبوس اسکانیا از مبدا بوشهر به مقصد مشهد مقدس، درحال حرکت بود که در کیلومتر ۱۳۰ محور یزد – طبس واژگون شد.

وی با اشاره به اینکه این اتوبوس  ۴۷ مسافر داشت؛ افزود: در این حادثه ۱۰ نفر از مسافران کشته شدند و عده‌ای نیز دچار مجروحیت شدند.

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به علت این حادثه ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد این اتوبوس از مسیر اصلی منحرف شده و در مسیری که مخصوص کامیون‌های معدن بوده؛ در حال حرکت بوده و در همین مسیر نیز واژگون شده و علت این واژگونی در دست بررسی است.

مومنی گفت: مجروحان این حادثه، به بیمارستان‌های مختلفی در یزد انتقال یافته‌اند اما خوشبختانه وضعیت آنها وخیم نیست.

پایان خبر ری رایت 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزئیات واژگونی مرگبار اتوبوس در محور یزد – طبس/ تردد اتوبوس از مسیر کامیون‌های معدن" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزئیات واژگونی مرگبار اتوبوس در محور یزد – طبس/ تردد اتوبوس از مسیر کامیون‌های معدن"، کلیک کنید.