تمدید ثبت اطلاعات برای تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا 15 خرداد

تمدید ثبت اطلاعات برای تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا 15 خرداد

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت اطلاعات تعیین شهریه مدارس غیردولتی تا 15 خرداد 1403 تمدید شد.

به گزارش ری رایت، بهنام نیک نژاد با بیان اینکه ثبت اطلاعات تعیین شهریه مدارس غیردولتی تا 15 خرداد 1403 تمدید شد گفت: با توجه به درخواست موسسان مدارس غیردولتی در بعضی از استان ها و به منظور رعایت حقوق آن ها، مهلت ثبت اطلاعات شهریه توسط موسسان تا 15 خردادماه تمدید شد، لذا موسسانی که به دلایل مختلف از ثبت اطلاعات جامانده اند، می توانند نسبت به تکمیل و ارسال اطلاعات قبل از پایان زمان مذکور اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش؛ وی با تاکید بر اینکه پس از تاریخ مذکور، درخواست های اشتباه در سامانه مشارکت های سازمان قابل ویرایش نیست، تصریح کرد: موسسان مدارس غیردولتی در کنترل دقیق اطلاعات ثبت شده دقت لازم را به عمل آورند.

پایان خبر ری رایت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمدید ثبت اطلاعات برای تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا 15 خرداد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمدید ثبت اطلاعات برای تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا 15 خرداد"، کلیک کنید.