تداوم نظارت بر بازار کردستان در ایام تعطیلات نوروز – خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان

تداوم نظارت بر بازار کردستان در ایام تعطیلات نوروز - خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ری رایت، حسین رحیمیان عصر سه شنبه در جریان بازدید مشترک با رییس سازمان جهاد کشاورزی و مدیرکل دامپزشکی از کشتارگاه مرغ سنندج اظهار کرد: بازدیدهای مشترک با حضور مدیران و مسیولان سازمان های دولتی در راستای نظارت بر بازار همچنان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: تعزیرات حکومتی در کنار سایر سازمان های مسوول در این بخش نظارت ها بر بازار را تداوم خواهد بخشید و این نظارت ها در ایام تعطیلات سال نو تا پایان ماه مبارک رمضان با جدیت بیشتری دنبال می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: در جریان بازدید از کشتارگاه مرغ سنندج، آخرین وضعیت کشتار مرغ و همچنین میزان تولید و عرضه این کالای اساسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به گزارش سازمان جهاد کشاورزی در خصوص میزان کشتار مرغ در استان کردستان، عنوان کرد: خوشبختانه در راستای اقدامات صورت گرفته هیچ گونه کمبودی در زمینه عرضه مرغ به بازار نخواهیم داشت و حتی میزان عرضه نیز بیش از میزان مصرف روزانه استان است.

رحیمیان با بیا اینکه نظارت ما بر بازار تا پایان ماه مبارک رمضان همچنان تداوم دارد، عنوان کرد: بازرسی و نظارت بر بازار در راستای کنترل قیمت ها و جلوگیری از هر گونه تخلف صنفی صورت می گیرد و در این راستا انتظار داریم که شاهد همکاری و مشارکت خود مردم نیز باشیم و شهروندان هر گونه تخلف احتمالی را به مراجع مسوول اطلاع دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تداوم نظارت بر بازار کردستان در ایام تعطیلات نوروز – خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تداوم نظارت بر بازار کردستان در ایام تعطیلات نوروز – خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.