بورس فردا تعطیل نیست

بورس فردا تعطیل نیست

آفتاب‌‌نیوز :

سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: با توجه به اعلام رسمی کاهش ساعات کاری ادارات دولتی، بازار سرمایه (شامل بورس‌های اوراق بهادار و کالایی)، فردا (شنبه ۶ مرداد) طبق روال عادی باز خواهند بود.

به گزارش ایرنا، دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت اعلام کرد: در پی تداوم گرمای شدید و برای حفظ سلامتی هموطنان و مدیریت مصرف انرژی، فعالیت همه مراکز دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور به‌جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی فردا (شنبه ۶ مرداد) از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح است.

همچنین بر اساس اعلام شورای هماهنگی بانک‌ها، ساعت کار تمامی واحد‌های ستادی و شعب بانک‌ها در سراسر کشور با توجه به افزایش دمای هوا و لزوم صرفه‌جویی در مصرف برق و متعاقب هماهنگی به‌عمل‌آمده با ‎بانک مرکزی، در روز‌های شنبه و یکشنبه (۶ و ۷ مرداد) تا ساعت ۱۱ صبح خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بورس فردا تعطیل نیست" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بورس فردا تعطیل نیست"، کلیک کنید.