بهره برداری از 23 پروژه عمرانی نهاوند در پنجمین روز از دهه فجر

بهره برداری از 23 پروژه عمرانی نهاوند در پنجمین روز از دهه فجر

ری رایت/همدان همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر 23 پروژه عمرانی با حضور حضور فرماندار و سایر مسیولان شهرستان نهاوند به افتتاح و بهره برداری رسید.

ساماندهی فاز اول پارک ولیعصر(عج) شهر گیان با اعتباری افزون بر دو میلیارد و 500 میلیون تومان و پست هوایی برق روستای چولک قپانوری نهاوند به نمایندگی از هشت طرح در دهه فجر افتتاح شد.

این طرح ها همچنین به نمایندگی از پروژه های هوشمندسازی 219 حلقه چاه کشاورزی و 739 پروژه مدیریت توزیع برق شهرستان نهاوند به بهره برداری رسید که به گفته مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان از ابتدای سال 1402، تاکنون برای پروژه های شرکت برق نهاوند 66 میلیارد تومان هزینه شده است.

پروژه راه روستایی امین آباد به روستای علی آباد به نمایندگی از 13 پروژه راهداری شهرستان از دیگر پروژه هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.

این 13 پروژه حوزه راهداری شهرستان اعم از ساخت و روکش راه های اصلی، فرعی و روستایی با اعتباری افزون بر 100 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

همچنین کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث بوستان “نوح آوند” نیز در بلوار خلیج فارس به مساحت هفت هکتار به زمین زده شد.

این بوستان مجهز به اقامتگاه، نمازخانه، سرویس بهداشتی، اِلمان، بخش نمایشگاهی و اقامت موقت مسافران، برای زایران عتبات عالیات با برآورد اعتباری افزون بر 40 میلیارد تومان در مسیر عتبات عالیات و کمربندی شهر نهاوند احداث می شود.

پایان خبر ری رایت 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهره برداری از 23 پروژه عمرانی نهاوند در پنجمین روز از دهه فجر" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهره برداری از 23 پروژه عمرانی نهاوند در پنجمین روز از دهه فجر"، کلیک کنید.