بحران دوباره در والیبال شهر عشاق: تمرینات تیم شهرداری ارومیه تعطیل شد

بحران دوباره در والیبال شهر عشاق: تمرینات تیم شهرداری ارومیه تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری ری رایت از آذربایجان‌غربی، در حالیکه شهردار ارومیه یکی از بی‌مصاحبه‌ترین مسئولین شهری ارومیه در سالیان اخیر است و هر بار برای مصاحبه خبرنگاران درخصوص وضعیت تیم‌داری طفره رفته است، تمرینات تیم شهرداری ارومیه تیم سوم فصل گذشته لیگ برتر والیبال و پرهوادارترین تیم والیبالی کشور تعطیل شده و دو بازی دوستانه با تیم پیکان که قرار بود در هفته جاری در شهر ارومیه برگزار شود لغو شده است.

هر چند تاکنون هیچ اظهارنظری درخصوص چرایی این اتفاق انجام نگرفته یکی از طرفداران و والیبالی‌های ارومیه در صفحه مجازی خود نوشته است: طبق شنیده‌ها شورای شهر اورمیه مخالفتی با قراردادهای بازیکنان ندارد و تایید و مسئولیت این کار را به مدیریت باشگاه و شهردار اورمیه محول کرده است. و شنیده‌ها از تصویب نشدن قرارداد بازیکنان توسط مسئولین شهری حکایت دارد که باعث تعطیلی تمرین شده است.

تیم شهرداری ارومیه که بعد از پیکان تهران با بیش از ده سال سابقه حضور در لیگ برتر دومین تاریخ قدیمی تاریخ لیگ به شمار می‌رود قرار بود با هدایت عبدالرضا علیزاده و

46جمعی از بازیکنان با سابقه و بومی در لیگ برتر شرکت کند.

در هفته‌های اخیر تیم شهرداری گنبد نماینده دومین شهر ریشه دار و والیبالی کشور نیز به دلایلی شبیه اتفاقات ارومیه منحل شد و امتیاز پاس گرگان به شهر گنبد برای حضور در فصل جاری منتقل شد.

ری رایت علی‌رغم بارها پیگیری و عدم دریافت پاسخ مناسب از مسئولین شهری و باشگاه، آماده انتشار و گفت و گو درخصوص آخرین وضعیت باشگاه شهرداری ارومیه است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بحران دوباره در والیبال شهر عشاق: تمرینات تیم شهرداری ارومیه تعطیل شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بحران دوباره در والیبال شهر عشاق: تمرینات تیم شهرداری ارومیه تعطیل شد"، کلیک کنید.