باند کلاهبردار و جعل اسناد در همدان منهدم شد

باند کلاهبردار و جعل اسناد در همدان منهدم شد

به گزارش خبرگزاری ری رایت از همدان، سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی همدان، با اقدامات فنی و اطلاعاتی اعضای باندی را که اقدام به جعل عناوین دولتی، قضایی، نظامی و پزشکی، جعل اسناد و مدارک هویتی، آموزشی، دانشگاهی، ملکی، بانکی، نظامی و قضایی، کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع و مباشرت و معاونت در برداشت غیرقانونی از حساب های بانکی افراد (جرایم رایانه ای) و همچنین تشکیل باند رشاء و ارتشاء، کارچاق کنی، اغفال زنان و … می کرد را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ علی رضایی رییس پلیس اطلاعاتِ انتظامی همدان در این ارتباط گفت: متهم با همکاری سه نفر از همدستان خود، با جعل عناوین مختلف ضمن نفوذ در مراجع و ادارات قضایی، دولتی و نظامی؛ به صورت کاملاً حرفه ای از مردم کلاهبرداری می نموده که با اشراف اطلاعاتی در زمان و مکان مناسب به عنوان سرکرده باند دستگیر شد.

وی افزود: طی تحقیقات به عمل آمده؛ ارتکاب جرم متهم به ویژه جعل عناوین: سردار، سرهنگ، پزشک، وکیل، قاضی دادگاه و … در استان های: همدان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، تهران، البرز و … احراز شده است.

رییس پلیس اطلاعاتِ انتظامی همدان خاطرنشان کرد: در فرایند دستگیری و مراحل تشکیل پرونده؛ تعداد 514 برگ اوراق و اسناد مجعول از متهم کشف و در نهایت این فرد با قرار سنگین وثیقه روانه زندان شد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "باند کلاهبردار و جعل اسناد در همدان منهدم شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "باند کلاهبردار و جعل اسناد در همدان منهدم شد"، کلیک کنید.