اولین مدال دختران تنیس روی میز ایران در سال 1403 قطعی شد – خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان

اولین مدال دختران تنیس روی میز ایران در سال 1403 قطعی شد - خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ری رایت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، در دومین روز مسابقات کانتندر لبنان در رده سنی زیر 19 سال، الینا رحیمی با پیروزی قاطع 3 بر صفر مقابل نماینده کشور میزبان ضمن صعود به نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.

رحیمی در گیم نخست از دیدار یک چهارم پایانی در مصاف تالیا با حساب 11 بر 3 به برتری دست یافت. گیم دوم با برتری 11 بر 4 به سود نماینده کشورمان به اتمام رسید و نتیجه گیم پایانی با حساب 11 بر 7 به سود رحیمی خاتمه یافت.

رحیمی برای خوشرنگ تر شدن مدال، لیلو ماسارت دارنده رنکینگ 152 دنیا از بلژیک را در پیش رو دارد.

در دیگر دیدار بنیامین فرجی با غلبه 3 بر صفر با اقتدار از سد حریف عراقی خود گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

فرجی برای راهیابی به فینال مسابقات می بایست با اسکندروف حریفی از ازبکستان که رنکینگ 285 دنیا را در اختیار دارد روبرو شود.

رضا فرجی هدایت، بنیامین فرجی و الینا رحیمی را در این مسابقات عهده دار می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اولین مدال دختران تنیس روی میز ایران در سال 1403 قطعی شد – خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اولین مدال دختران تنیس روی میز ایران در سال 1403 قطعی شد – خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.