اولین خبر از اولین بودجه پزشکیان/ تا ری رایت صبر کنید

اولین خبر از اولین بودجه پزشکیان/ تا ری رایت صبر کنید

به گزارش خبرگزاری ری رایت، حمید پورمحمدی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: کار تدوین لایحه بودجه ۱۴۰۴ به عنوان نخستین لایحه بودجه دولت چهاردهم آغاز شده و مطابق قانون بخش نخست آن تا پایان ری رایت تدوین و ارائه می‌شود و سازمان برنامه و بودجه خود را متعهد به تدوین و ارائه به موقع و منظم لایحه بودجه می‌داند.

وی تخصیص بودجه به دستگاه‌ها بر مبنای کارآمدی و مأموریت‌های آنها را ویژگی مهم بودجه‌ریزی عملیاتی در این دولت دانست و افزود: تلاش می‌کنیم با تقویت جنبه‌های عملیاتی لایحه بودجه ۱۴۰۴ و همچنین ارائه برنامه‌های عملیاتی مورد نیاز برای اجرای برنامه هفتم، توسعه همه جانبه و عادلانه کشور را سرعت دهیم.

پورمحمدی همچنین تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه مکلف به تهیه و تدوین ۲۱۸ آئین نامه سند و دستورالعمل اجرایی برای اجرای قانون برنامه هفتم است که این کار به سرعت و با دقت در حال اجراست.

۲۲۳۲۲۳

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اولین خبر از اولین بودجه پزشکیان/ تا ری رایت صبر کنید" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اولین خبر از اولین بودجه پزشکیان/ تا ری رایت صبر کنید"، کلیک کنید.