انگلیس خواستار تحقیقات شفاف و جامع درباره حمله مرگبار اسراییل به رفح شد

انگلیس خواستار تحقیقات شفاف و جامع درباره حمله مرگبار اسراییل به رفح شد

به گزارش ری رایت، دیوید کامرون روز سه شنبه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: صحنه های پس از حملات هوایی آخر هفته (اسراییل) در رفح بسیار ناراحت کننده است.

رییس دستگاه دیپلماسی انگلیس تصریح کرد که «تحقیقات ارتش اسراییل» در این زمینه باید سریع، جامع و شفاف باشد.

کامرون اضافه کرد: ما به سرعت به توافقی برای بیرون راندن گروگان ها (اسرای اسراییلی) و انتقال کمک های بشردوستانه به غزه، از طریق وقفه در جنگ نیاز داریم تا سپس بتوانیم به سمت یک آتش بس پایدار و بلند مدت حرکت کنیم.

به گزارش ایرنا، جنگنده های متجاوز رژیم صهیونیستی شامگاه روز گذشته چادرهای آوارگان فلسطینی را در شمال غرب شهر رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش اشغالگر صهیونیستی بیش از 10 مرکز اسکان آوارگان فلسطینی را در رفح بمباران کرده است که طی آن بیش از 190 فلسطینی شهید شدند.

این دفتر در گزارش یادشده تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در تازه ترین جنایت خود، چادرها و مراکز اسکان آوارگان در شمال غرب رفح را با هفت موشک و بمب بزرگ بمباران کرد که بر اثر آن تا این لحظه دست کم 30 فلسطینی شهید و ده ها نفر هم زخمی شدند.

در میان شهدا و مجروحان تعداد زیادی زن و کودک هم دیده می شود و جست و جو برای یافتن افراد زیر آوار مانده، همچنان ادامه دارد.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انگلیس خواستار تحقیقات شفاف و جامع درباره حمله مرگبار اسراییل به رفح شد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انگلیس خواستار تحقیقات شفاف و جامع درباره حمله مرگبار اسراییل به رفح شد"، کلیک کنید.