انتخابی جام جهانی| برد یک نیمه ای ایران مقابل هنک کنگ با دو پنالتی

انتخابی جام جهانی| برد یک نیمه ای ایران مقابل هنک کنگ با دو پنالتی

دیدار تیم های ملی هنگ کنگ و ایران در نیمه اول با برتری شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری ری رایت، دیدار تیم های هنگ کنگ و ایران از مرحله اول انتخابی جام جهانی 2026 از ساعت 15:30 آغاز شد و نتیجه نیمه اول آن با حساب دو بر یک به سود ایران به پایان رسید. 

داور:  قاسم مطر از کشور عمان

کارت زرد:

اخراج:

گل: مهدی طارمی(13 و 34) برای ایران/هی وی ما(14) برای هنک کنگ

ترکیب تیم ملی ایران: پیام نیازمند، آریا یوسفی، محمدامین حزباوی، شجاع خلیل زاده، ابوالفضل جلالی، محمد قربانی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، مهدی قایدی و سردار آزمون 

تیم ملی بازی را هجومی آغاز کرد و خطرات زیادی را روی دروازه هنگ کنگ ایجاد کرد که باعث شد ایران توسط طارمی از روی نقطه پنالتی به گل برسد اما یک دقیقه بعد به دیل خط دفاعی آشفته ایران دروازه کشورمان باز شد اما در ادامه حملات بازیکنان تیم ملی منجر به گل دوم شد که این گل هم از روی نقطه پنالتی به دست آمد. 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتخابی جام جهانی| برد یک نیمه ای ایران مقابل هنک کنگ با دو پنالتی" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتخابی جام جهانی| برد یک نیمه ای ایران مقابل هنک کنگ با دو پنالتی"، کلیک کنید.