امدادرسانی به ۱۳ مصدوم حوادث ترافیکی خوزستان

امدادرسانی به ۱۳ مصدوم حوادث ترافیکی خوزستان

ری رایت/خوزستان سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از خدمات‌رسانی به ۱۳ مصدوم حوادث ترافیکی یکشنبه در استان خوزستان خبر داد.

عارف شرهانی در گفت‌وگو با ری رایت اظهار کرد: در پی واژگونی یک خودروی پراید که ساعت ۹:۱۸ امروز (۴ شهریورماه) در کیلومتر ۱۲ مسیر بستان – عبدالخان رخ داد، پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: مصدومان این حادثه که سه زن ۲۶، ۳۹ و ۶۰ ساله و دو مرد ۴۷ و ۵۳ ساله بودند توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان نفت سوسنگرد انتقال یافتند.

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در حادثه برخورد وانت پیکان و پراید که ساعت ۱۱:۲۳ امروز در محور اهواز – شوش رخ داد، شش نفر مصدوم شدند. 

شرهانی بیان کرد: مصدومان این حادثه که یک پسر ۱۳ ساله، دو مرد ۳۷ و ۴۰ ساله، یک دختربچه هشت ساله و دو زن ۴۱ و ۵۰ ساله بودند توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شدند. 

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در یک ماموریت اورژانس هوایی نیز دو مصدوم تروما تصادفی که یک مرد ۷۰ ساله و یک زن ۳۰ ساله بودند، از بیمارستان نفت سوسنگرد به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند. 

پایان خبر ری رایت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امدادرسانی به ۱۳ مصدوم حوادث ترافیکی خوزستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امدادرسانی به ۱۳ مصدوم حوادث ترافیکی خوزستان"، کلیک کنید.