الحوثی: دفاع از غزه و مسجد الاقصی یک وظیفه مقدس برای همه مسلمانان است

الحوثی: دفاع از غزه و مسجد الاقصی یک وظیفه مقدس برای همه مسلمانان است

رهبر انصارالله یمن درجریان سخنرانی امروز خود به تحولات منطقه و جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه پرداخت.

به گزارش ری رایت، عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن خاطرنشان کرد دشمن صهیونیستی با مشارکت آمریکا و حمایت کشورهای غربی جنایت قرن را در حق ساکنان غزه از ۳۲۱ روز پیش مرتکب شده است.

براساس گزارش شبکه خبری المیادین، الحوثی در ادامه افزود دشمن صهیونیستی ازطریق بمباران، گرسنگی دادن، استفاده از بیماری‌های همه‌گیر، شکنجه و جنایات دیگر در حال ارتکاب نسل‌کشی است. دفاع از غزه و مسجد الاقصی یک وظیفه مقدس برای همه مسلمانان است، اما آنها سهل‌انگاری می کنند و برخی از آنها همدست هستند. مسئولیت روشنگری ملت و آگاه ساختن آن از خطر عدم حمایت از مردم فلسطین بر عهده علمای دین و روشنفکران است.

ادامه دارد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "الحوثی: دفاع از غزه و مسجد الاقصی یک وظیفه مقدس برای همه مسلمانان است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "الحوثی: دفاع از غزه و مسجد الاقصی یک وظیفه مقدس برای همه مسلمانان است"، کلیک کنید.