افتتاح 6000 واحد مسکونی بنیاد مسکن آذربایجان شرقی در دهه فجر – خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان

افتتاح 6000 واحد مسکونی بنیاد مسکن آذربایجان شرقی در دهه فجر - خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ری رایت، حجت اله سروری افزود: این 6000 واحد مسکونی در همه روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان ساخته شده و در مجموع سه هزار و 600 میلیارد تومان هزینه در برداشته است.

وی با اشاره به افتتاح 246 واحد نهضت ملی مسکن در هشت شهرستان گفت: 200 واحد از این مساکن در شهرستان میانه ساخته شده و تحویل متقاضیان خواهد شد.

سروری از اتمام ساخت 185 واحد مسکونی دیگر از محل اعتبارات داخلی بنیاد مسکن خبر داد و افزود: 179 واحد از این مساکن در تبریز و شش واحد در بناب افتتاح خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: در ایام الله دهه فجر امسال شش هزار و 698 جلد سند مالکیت صادر شده نیز تحویل صاحبان سند خواهد شد که پنج هزار و 609 جلد در روستاهای بالای 20 خانوار و یک هزار و 89 جلد در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت صادر شده است.

سروری افزود: در 21 شهرستان استان 21 طرح هادی روستایی اتمام یافته و همچنین 350 هزار متر مربع آسفالت ریزی معابر روستاها نیز به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: در مجموع برای کل طرح های اجرا شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی بیش از چهار هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح 6000 واحد مسکونی بنیاد مسکن آذربایجان شرقی در دهه فجر – خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح 6000 واحد مسکونی بنیاد مسکن آذربایجان شرقی در دهه فجر – خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.