اسلامی: فعلاً میزان مشارکت و تعداد تعرفه مصرفی اعلام نخواهد شد

اسلامی: فعلاً میزان مشارکت و تعداد تعرفه مصرفی اعلام نخواهد شد

سخنگوی ستاد انتخابات کشور: به زودی آمار صندوق‌های رأی مستقر در خارج کشور از وزارت امور خارجه دریافت و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری ری رایت، محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور پس از پایان یافتن مهلت قانونی اخذ رأی در شعب اظهار کرد: مشارکت و تعداد تعرفه مصرفی در زمان اعلام نتایج به اطلاع خواهد رسید. فعلاً میزان مشارکت و تعداد تعرفه مصرفی اعلام نخواهد شد.

وی افزود: به زودی آمار صندوق‌های رأی مستقر در خارج کشور از وزارت امور خارجه دریافت و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه زمان اخذ رأی به پایان رسید، اما مسئولین شعب موظف هستند از کسانی که در شعب حضور دارند، رأی‌گیری به عمل آورند، اضافه کرد: براساس قانون انتخابات نامزد پیروز باید اکثریت آراء یعنی نصف بعلاوه یک را به دست آورد.

اسلامی گفت: شمارش آرا در حوزه‌های انتخابیه که شعب، خالی از رأی‌دهندگان باشد آغاز می‌شود.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسلامی: فعلاً میزان مشارکت و تعداد تعرفه مصرفی اعلام نخواهد شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسلامی: فعلاً میزان مشارکت و تعداد تعرفه مصرفی اعلام نخواهد شد"، کلیک کنید.