استاندار: لرستان ظرفیت پذیرش 8 هزار مسافر در مراکز اسکان آموزش و پرورش را دارد

استاندار: لرستان ظرفیت پذیرش 8 هزار مسافر در مراکز اسکان آموزش و پرورش را دارد

ری رایت/لرستان استاندار لرستان از ظرفیت پذیرش 8 هزار مسافر نوروزی در مراکز اسکان آموزش و پرورش استان خبر داد.

فرهاد زیویار دوم فروردین در حاشیه بازدید از مراکز اسکان نوروزی آموزش و پرورش، بیان کرد: مراکز اسکان نوروزی آموزش و پرورش در 165 مدرسه سراسر استان جانمایی شده اند.

وی ادامه داد: بیش از 1600 کلاس درس برای اسکان مسافران در سه سطح الف، ب و ج آماده شده اند.

استاندار لرستان تصریح کرد: از این تعداد 1400 کلاس در سطح الف و ب با امکانات مناسب هستند.

زیویار اظهار کرد: این مراکز اسکان می توانند بخش مهمی از کسری هتل و مراکز بوم گردی را برای مسافران جبران کنند.

وی همچنین به بازدید از پایگاه های اورژانس و هلال احمر در همین روز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تیم های عملیاتی اورژانس و هلال احمر در شرایط مناسب، آمادگی کامل برای ارایه خدمات را دارند.

استاندار لرستان عنوان کرد: تعداد 101 پایگاه اورژانس مجهز به آمبولانس و 60 پایگاه هلال احمر با برخورداری از 300 کارشناس آماده ی خدمت رسانی هستند.

پایان خبر ری رایت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استاندار: لرستان ظرفیت پذیرش 8 هزار مسافر در مراکز اسکان آموزش و پرورش را دارد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استاندار: لرستان ظرفیت پذیرش 8 هزار مسافر در مراکز اسکان آموزش و پرورش را دارد"، کلیک کنید.