اتفاق عجیب برای سهمیه 57 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در المپیک/ سرلک جایگزین والی زاده شد!+ جدول

اتفاق عجیب برای سهمیه 57 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در المپیک سرلک جایگزین والی زاده شد!+ جدول

علیرضا سرلک نماینده 57 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در المپیک پاریس شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری ری رایت، باتوجه به کناره گیری استفان میچیچ، کشتی‌گیر صربستانی و دارنده سهمیه 57 کیلوگرم کشتی آزاد به دلیل مصدومیت، با پیگیری‌های فدراسیون کشتی ایران و موافقت کمیته بین‌المللی المپیک و اتحادیه جهانی کشتی، این سهمیه به ایران رسید.

باتوجه به این موضوع که در جدول‌ نام علیرضا سرلک درج شده  به نظر می‌رسد سهمیه ۵۷ کیلوگرم به علیرضا سرلک رسیده است. این درحالی است که فدراسیون کشتی روز سه شنبه اعلام کرد این سهمیه به میلاد والی زاده رسیده. هم اکنون فدراسیون کشتی در تلاش است تا چهارشنبه ویزای سرلک را بگیرد و‌ او‌ را نهایتا بامداد‌ پنجشنبه به پاریس برساند تا بتواند به زمان وزن کشی برسد.

سهمیه ۵۷ کیلوگرم به علیرضا سرلک رسید +جدول

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اتفاق عجیب برای سهمیه 57 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در المپیک/ سرلک جایگزین والی زاده شد!+ جدول" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اتفاق عجیب برای سهمیه 57 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در المپیک/ سرلک جایگزین والی زاده شد!+ جدول"، کلیک کنید.