آذربایجانی مدیرعامل باشگاه سپاهان شد

آذربایجانی مدیرعامل باشگاه سپاهان شد

مهدی آذربایجانی به سمت مدیرعامل این باشگاه منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری ری رایت، مهدی آذربایجانی، متولد اصفهان، دارای تحصیلات دکترای سیاست گذاری عمومی از دانشگاه علم و صنعت و دانش آموخته مهندسی عمران در دانشگاه های صنعتی اصفهان و امیرکبیر تهران است که پیش از این در مسیولیت هایی نظیر معاونت مالی-اقتصادی شهرداری اهواز، مدیرکل سرمایه های انسانی شهرداری اصفهان، عضویت هییت رییسه سازمان ورزش شهرداری اصفهان، دبیر و رییس دبیرخانه شورای اسلامی شهر اصفهان و معاونت عمرانی شهرداری منطقه 8 اصفهان حضور داشته است. 

وی همچنین عضو فعال جامعه ورزشی بوده است. داوری ملی کیوکوشین کاراته، سابقه عضویت در هییت رییسه کیوکوشین ایران، کسب مقام قهرمانی آسیا در مسابقات کاتا کیوکوشین و مربی گری کاراته سبک کیوکوشین بخشی از سوابق او در حوزه ورزش به شمار می رود. 

 

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آذربایجانی مدیرعامل باشگاه سپاهان شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آذربایجانی مدیرعامل باشگاه سپاهان شد"، کلیک کنید.