آتالانتا در اندیشه سهمیه پنجم / زنگ خطر برای ده روسی به صدا درآمد

آتالانتا در اندیشه سهمیه پنجم / زنگ خطر برای ده روسی به صدا درآمد

در مهم ترین بازی یکشنبه شب سری آ آتالانتا موفق شد در خانه مونتزا به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کند و در جدول به شاگردان ده روسی نزدیک شود.

به گزارش ری رایت، آتالانتا در هفته سی وسوم سری آ در خانه مونتزا به یک پیروزی سخت و دشوار رسید و با نتیجه 2 بر یک شاگردان پالادینو را شکست داد.

با این پیروزی، آتالانتا 54 امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر نسبت به رم در رتبه ششم جدول قرار گرفت. البته شاگردان گلادیاتور رمی یک بازی کمتر نسبت به آتالانتا دارند. از سری آ در فصل آینده 5 تیم نخست به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا می کنند و همین مسیله رقابت رم و آتالانتا برای کسب مقام پنجم را، جذاب تر کرده است.

نتایج سایر بازی ها به شرح زیر است:

ساسولو0 – 3 لچه 

تورینو 0 – 0فروزینونه

سالرنیتانا 0 – 2 فیورنتینا

پایان خبر ری رایت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آتالانتا در اندیشه سهمیه پنجم / زنگ خطر برای ده روسی به صدا درآمد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آتالانتا در اندیشه سهمیه پنجم / زنگ خطر برای ده روسی به صدا درآمد"، کلیک کنید.